مرگ عشق


دو خط شعر

با معنا/زنبور عسل

     می رسد   روزی    که مرگ عشق را  باور  کنی                                         می رسد روزی که بی من این قصه را از بر کنی

     می رسد  روزی      که  تنها    درکنار عکس  من                                                 شعرها                      ی      کهنه ام   را     مو به مو    از   بر   کنی

     گر سوزی همچو من   در   آتش   سوران عشق                                                     کی  توانی    مو   ی      خود        همرنگ خاکستر کنی

 

 

امام صادق(ع): به یکدیگر ارمغان فرستید ! تا دوست یکدیگر باشید



نظرات شما عزیزان:

گندم
ساعت13:03---20 فروردين 1394
خیلی قشنگ بود.



پاسخ:نظر لطف شماست


حماسه ظهور
ساعت23:57---19 فروردين 1394
سلام آقا سعید اگه کسی بخواهد شعر سرایی کند جایی هست که بره اسم بنویسه؟
پاسخ:سلام ، والا من خودم موندم/ گفتم منو ببر انجمن شعر شاعرا/ گفتش به من برو بابا بچه گدا /التماس کردم و گفتم تو رو خدا / گفتش که را نمیدن بچه گدا/اینطوری شد رفتیم منو خودم دوتا/یواش یواش مشقم شدش بچه گدا


گلی
ساعت15:02---19 فروردين 1394
سلام
مطلبات عالیه
با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:تشکر از حضورتون بله حتما


نفس
ساعت15:05---17 فروردين 1394
همه پسرا ی جورنن سره هوسشون دخترا رو از بین میبرن
پاسخ:خیلی بدن اوناش


sahar
ساعت22:41---15 فروردين 1394
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiii

صدف
ساعت21:15---14 فروردين 1394
چند روز دیگر امروز پارسال میشود
کمی ساده اندکی خنده دار و قدری عادی !
امروز سالهاست میرود وما همیشه چشمانمان پی فرداست .
افسوس !
به فکر پاییز تابستان را
و به فکر بهار زمستان را فدا میکنیم .
جشن می گیریم عید می گیریم
و دوباره
همانی می شویم که بودیم با اختلاف چند تار موی سپید تر !!
پاسخ:عالی بود


نگین
ساعت10:01---11 فروردين 1394
قشنگه داداش سعید
پاسخ: تشکر


سارا یکتا
ساعت8:56---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن

سیماجون
ساعت1:40---11 فروردين 1394
سلام داداش گلم..خوبی؟
عیدت مبارک
حالا دیگه مارو یادت نمیاد که جوابمو نمیدی
داداش بد
باهات قهرم
پاسخ:سلام از شما مبارک باشه / ببخشید من به جا نمیارم واقعا/ از اینکه بلوک کردم عذر میخوام


JAVAD.A
ساعت15:22---10 فروردين 1394
سلام وبت عالیه خیرشو ببینی البته مطالب خیلی قشنگ تره.
پاسخ:داداشمی تشکر میشه


شاعر مونث
ساعت11:13---6 فروردين 1394
سلام.وب قشنگی دارین ممنون که به وبم سر زدید موفق باشید

چشم انتظار
ساعت19:54---29 اسفند 1393
بر هفت سین سفره قلبم نوشته اند:

این سفره با سلام تو تکمیل میشود...

السلام علیک یا صاحب الزمان

عیدو سالتون زهرایی...
پاسخ:سال نو ( سال استقلال و شرف ملی )بر شما هم مبارک باد


حماسه ظهور
ساعت15:30---27 اسفند 1393
ممنون از شما
و وبلاگ شما بسیار ارزشمند است چون سعی در اشاعه زبان و فرهنگ ادبیات ایرانی دارد
پاسخ:نظر لطف شماست


fatemeh77
ساعت22:36---24 اسفند 1393
سلاااااااااام
مرسی ک ب وبم اومدین
وب شماهم عالیه


علی
ساعت22:27---19 اسفند 1393
خسته ام



خسته از فراق



از چشم انتظاری در غروب



از تکرار لحظات بی نشون


♥♥ZAHRA♥♥
ساعت2:55---19 اسفند 1393
سلام خوبی دوست عزیز وبلاگ عالی داری به فیس قاصدک هم بیا دوست عزیز تمامی امکانات رایگانه از نظر سنجی هم برای پیج و هم گروه ؛کاور ؛امضاء ؛فریاد،پست ثابت برای هم گروه و هم پیج,قابلیت رنگ بندی متن پست و امکانات دیگر... منتظرتم دوست عزیزم http://faceghasedak.ir/

sina
ساعت23:04---18 اسفند 1393
سلام....واقعا وبلاگ خیلی قشنگی دارین
مرسی که بهم سرزدی


مهدیس
ساعت16:35---12 اسفند 1393
وبتون عالیه لطفاب وب من هم بیایید موفق باشید
پاسخ: بله حتما تشکر از حضورتون


عطر خوبی ها
ساعت14:11---9 اسفند 1393
سلام عزیز دل وبلاگ خوب و جالبی داری
موفق باشی یار مهربان
پاسخ: تشکر میشه به قول بچه های سر کوچه تون ...


shayan
ساعت17:58---6 اسفند 1393
سلام عزیزم وبلاگت عالللللللللییییییییییییههههههه هه دوست داشتی به منم سری بزن و نظر بده
راستی اگه دوست داشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم

پاسخ: تشکر / با افتخار لینک میکنم


میرسایت
ساعت11:00---6 اسفند 1393


سلام خوبی؟

وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ بود. دوستش داشتم.

چرا به سایت تبدیلش نمیکنی که با کلاس باشه؟

اگه میخواهی تبدیلش کنی یه سر به سایتم بزن

اصلا کلن خوشحال میشم به سایتم هم یه سر بزنی

http://mirsite.ir

کلی میتونیم با هم همکاری داشته باشیم

اگر هم دوست داشتی با هم تبادل لینک و تبادل بنر کنیم

راستی با خرید نرم افزار وایبر از ما می تونی روزانه شغل و خدماتت یا ادرس سایتت را به 20ملیون وایبر فعال ارسال کنی

مبلغش هم خیلی کمه

اگه کاری داشتی بهم زنگ بزن

09121596033

عاشقانه و بیصبرانه منتظرتم

http://mirsite.ir

میرسایت

info@mirsite.ir

http://mirsite.ir



نازنین
ساعت0:29---1 اسفند 1393
سلام..مثل همیشه عالی بــــــــود....موفق باشین
پاسخ: تشکر از لطفتون


shaghayegh
ساعت9:26---30 بهمن 1393
salam khili mamnoon ke be vebam sar zadin veb shoma ham alie
پاسخ:سلام تشکر از لطفتون


ظهور
ساعت14:58---29 بهمن 1393
در بدترین روزها امیدوار باش
که همیشه زیباترین باران از سیاه ترین ابر می بارد

پاسخ:بله حتما . ممنونم


فاطمه خانوم
ساعت13:04---29 بهمن 1393
گاهی هیچـــــــــــ... کـــــــــــس را نداشتــــــــه باشیــــــــــ.. بهتر است!!!!!
بعضیــــــــــــا تنها ترتـــــــــــ... میکننـــــــــد!
خوب بود سعید
پاسخ:تشکر فراوان بابت حضورتون


فاطیما
ساعت8:09---29 بهمن 1393
سلام.وبلاگ تحسین برانگیزی دارید.
موفق باشید.
لطفا به منم سربزنید.
خوشحال میشم اگه با تبادل لینک موافق باشید.
ممنون
پاسخ: لطف دارید میتونید از تبادل هوشمند استفاده کنید


هستی
ساعت16:33---27 بهمن 1393
دلتنگ که میشوی
گوش ها منتظر شنیدن صدا هستند
و چشم ها بی قرار دیدن لبخند
و تو مشوش در پی یافتن خلوتگاهی
حتی شده بر روی جدول های کنار خیابان
و حالا خروش سوال های بی مصرف و
خفقان تو
انگار با خود زمزمه می کنی
چرا دلتنگی دست از سرم بر نمی دارد
پاسخ:قشنگ بود مرسی


امیر
ساعت11:27---15 دی 1393
نه دیگه وب ندارم/به دلایل شخصی/ولی میام میبینمت/ببخشید دیر به دیر میام/آخه باید این پایان نامه لعنتی رو تمام کنم
پاسخ: هرجا باشی خوش باشی .میخوامت موفق باشی کمی زود تر بیا آخه به قول خودت : تند تند تنگ میشه دلم واسه تو


امیر
ساعت11:21---15 دی 1393
سلام داداشی
وبت خیلی خوشکل شده

پاسخ: سلام داداش خودم نیستی ؟ وبت رو نمی بینم دیگه


zahra
ساعت19:28---7 دی 1393
اَگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش
رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،
و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت را به تــآراج میبــَرد،..
مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد…
مــهــِم این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگیـــ کــُند ، لــِذَت ببرَد و نــَفــَس بـــکشــَد …
پاسخ: واقعا گل کاشتی ممنونم


zahra
ساعت19:28---7 دی 1393
کمبود خواب
بایک روز مرخصی حل میشود
کمبود وقت
بامدیریت زمان
سایرکمبودها نیز علاجی دارند
باکمبود دستهایت چه کنم؟
پاسخ: من کم آوردم فقط میگم که ممنونم


zahra
ساعت19:26---7 دی 1393
هر روز بر روی دلــــم می نویسم: ” عاشــــقی تا اطلاع ثانــوی ممنــــــــوع ”
به رویـــــای با تـــــو بودن که می رسم دیــــگر بـــــار دلـــــم می لـــــرزد …


zahra
ساعت19:26---7 دی 1393
فاجعــــه یعنى…
آنقدر در تو غــرق شـــده ام
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــق یعنى همین…


zahra
ساعت22:08---5 دی 1393

تلخه باور نبودن اونایی که میتونستن باشن

..تلخ تر ..باور اوناییه که ادعای موندن دارن..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 دی 1389برچسب:,ساعت 15:24 توسط




لطفا صفحات دیگر را نیز ببینید